‘’Mij krijgt u aan de telefoon wanneer het eigenlijk niet goed gaat met uw installatie. Ik ben niet zó technisch dat ik de storing kan verhelpen, wel maak ik de werkbonnen aan die de monteur nodig heeft om zijn werk goed te doen. Ik plan de werkzaamheden vervolgens in overleg met u in en stuur de monteur op pad. Naast het ontzorgen van u als klant probeer ik ook zo veel mogelijk onze monteurs te ontzorgen, zodat zíj kunnen doen waar zíj goed in zijn, namelijk sleutelen. Bij het ontzorgen hoort ook, het aanmaken van logboeken en installaties, protocollen en kalibratielijsten voorafgaand aan een onderhoud verzorgen en achteraf verwerken, contact met leveranciers, het liefst tegelijk met onze werkzaamheden.
Een dag op de service is nooit hetzelfde, en elke dag weer een verrassing. We kunnen een planning hebben die staat als een huis, maar die in een splitsecond op z’n kop staat wanneer een (grote) storing binnen komt. Dit frustreert! Maar wanneer we het met hulp van onze monteurs, en het begrip van onze klanten de planning weer sluitend krijgen is de euforie altijd groter!’’